Forsendelse og retur
Slik sendes varen til deg:
NOVOhelse-shop.no sender alle varer med Bring.
Alltid GRATIS FRAKT
Små pakker (dvs. hvis du kjøper 1 stk søvnbrille) vil bli sendt med Posten/Bring "pakke i postkassen", og større pakker (2 briller eller fler) sendes til et av Posten/Brings hentesteder nær deg. Du vil få en epost og SMS med informasjon om når og hvordan varen leveres.
Dersom det er skade under transport /mangler ved varen:
Vi forhandler høykvalitetsvarer og gjør vårt ytterste for å gi deg god service !
Av og til skjer det likevel at varer blir skadet under transport, og da er det viktig at du kontakter oss umiddelbart. Ta bilde av den ødelagte innpakning/varen og send på SMS til 99745859. Skriv melding: SKADET VARE + pakkens ordrenummer (ordrenummre finner du fraktseddelen) og send meldingen sammen med bildet av den ødelagte pakken/varen. Vi vil kontakte deg så fort vi mottat beskjeden.
Angrerett /retur:
Du har 30 dagers full returrett: 14 dagers lovpålagt Angrerett + 16 dager ekstra så du har god tid til å erfare hvor godt det er å roe ned kroppen med søvnbriller på kvelden. Husk å lese bruksanvisningen godt 😊
Vi er stolte av at vår nettbutikk har svært fornøyde kunder, og retur og bruk av angreretten hører til sjeldenhetene.
Dersom du likevel ønsker å returnere varen du har kjøpt, ber vi deg sende brillene til
NOVO Helse AS, Munkerudveien 2d, 1163 OSLO.
Kjøper betaler returporto.
NB! Husk at du må returnerer varen i sin opprinnelige stand og i opprinnelige innpakning. Husk å legge ved Angrerettskjema (du har fått dette på epost)
Takk for at du tok deg tid til å lese denne informasjonen
Ta gjerne kontakt dersom det er noe du lurer på !